סאונד הילינג – סיפורי האישי – כיצד נחשפתי ליכולת הקולית?

האם זה טוב? האם זה רע? כך הוא סיפורי האישי הקשור לזכייתי ביכולת הקולית שהתגלתה בי.
במשך שנים סבלתי מחרדות קשות, אשר היו קשורות לפגיעה המינית אותה עברתי בילדותי. במשך שנים רציתי למות ואם לא למות אז להתאשפז. לאמיתו של דבר, לא הרשיתי לעצמי למות, מכיוון שלא יכולתי לראות את ילדי חיים ללא אם. נלחמתי על חיי, חיפשתי כל דרך להישאר בחיים, בריאה ושפויה עד כמה שאפשר. אמי נפטרה כאשר הייתי בת 8 וידעתי מהו המחיר שאותו משלמים ילדים בחיים ללא אם.

יום בהיר אחד התעוררתי לחרדות בלתי נסבלות, כאלו שלא יכולתי לשאת יותר. הדבר היה בשנת 2005, כאשר בני הצעיר היה כבן 7. הרגשתי שאני מתרסקת, שאין בי ולו קמצוץ נשימה אחד.
אני זוכרת את עצמי יושבת בצריף, ששימש לי כסטודיו, נטולת כוחות ופונה בליבי אל שלושת ילדי, ממלמלת בתוכי: “צר לי ילדים, אבל אין בי יותר כוח, ניסיתי ושוב ניסיתי, אבל הכאב כל כך גדול ואני מסכימה למות.”
עם השנים למדתי עד כמה חשוב להסכים ולמות בתוך החיים, בכדי שנוכל לחיות מתוך בחירה, אבל באותו רגע, כל שרציתי הוא למות, להיעלם, כך שכל כאבי יעלמו.

ההסכמה למות היא למעשה גשר אל ההרפייה העמוקה שהגוף והנפש מבקשים לעצמם ובאמת הרפיתי, חשתי שאני נמוגה אל תוך שקט מופלא. סוף סוף שקט עמוק אותו ביקשתי לעצמי, מנוחה מכל כאבי החרדות שהתדפקו על קירות נפשי וגופי. העולם כמו עצר מלכת.

בתוך השקט עלו וצמחו בתוכי ומסביבי קולות וצלילים. כל חלל החדר שבו שהיתי שפע צלילים, הציורים שציירתי לאורך השנים והיו תלויים על הקירות, הפכו להיות תלת מימדיים וביטאו את עצמם גם בקול.
לרגע חשבתי שאני משתגעת, אבל מהר מאוד חלקים בתוכי הסתדרו אל הידוע והמוכר. דבר ממה שהתרחש סביבי לא נראה לי מוזר או בלתי אפשרי ולמרות זאת, כשיצאתי מהצריף ונסעתי לביתי, שמרתי על שתיקה, לא סיפרתי לאיש דבר.

במשך מספר שבועות התהלכתי בעולם, כאשר כל מה שנקרה על דרכי, פועם את עצמו באמצעות צלילים. התדרים הקוליים של היקום וכל המתקיים בו, נשמעו והצטלצלו בי. לכל עץ היה קול משלו, לכל אישה ואיש, לכל דבר שהוא – תדר, צליל, קול משלו.

מספר שבועות לאחר אותה התגלות, נתבקשתי על ידי חברה טובה, שהיא לי כנשמה תאומה, לריפוי לו היא זקוקה. כיוונתי את עצמי להעניק לה ריפוי באמצעות סריקת הידיים, כמו שעשיתי עד לאותו יום, אך ברגע שהיא שכבה על מיטת הטיפולים, בקעו ממני קולות וצלילים. הקולות יצאו מחלקי גוף שונים שלי וחדרו אל חלקי גוף שונים שלה. שירת הריפוי ששרתי דרכי חוללה בה פלאים ולאמיתו של דבר, חוללה פלאים גם בי.

מאז זרמו מים רבים בנהר החיים ואני שרה ושוב שרה, לעצמי ולאחרות ולאחרים. אני מגלה עוד ועוד רבדים וביטוי בכלי הריפוי הקולי אשר זורם דרכי. עוצמת הריפוי המתרחשת, מרגשת אותי בכל פעם מחדש.

התדרים הקוליים אותם אני שרה פתוחים בפניך להאזנה ולרכישה.

אני שמחה גם להציע לך מדריך סרטונים חינמי להקלה ולהתמודדות עם חרדות.

פוסטים נוספים

צ'יקונג רפואי

מדוע הדברים אינם עובדים כפי שציפינו ?

הניסיון לחשוב “חשיבה חיובית” אינו מספיק, שהגישה החיובית עוזרת לנו ליצור מרגוע בקצות הענפים, אך אינה יורדת לשורשי העניין, אשר בסופו של דבר, הם אלו אשר משאירים אותנו נטועים במעגל אינסופי של תקיעות.

ישנן דרכים שונות ויעילות אשר יכולות לתמוך בך להגיע לשורש הדפוס ולשנות בתוכך את סדר הפעולות האוטומטי, אשר נוצר בעקבות הפגיעה ואף לשחרר את התבנית האנרגטית שהתקבעה בך.

לקריאה >>
צ'יקונג רפואי

טראומות ודפוסי עבר שמנהלים אותי

שנים שאני עובדת איתם, עם הדפוסים שנטועים בי עמוק בפנים, כאלו שמנהלים את חיי גם מבעד לזמן שעבר ולמרחב שהשתנה. שינוי מבורך מתרחש בחיי בעקבות קורס לתרגול צ’יקונג בהנחיית לינג ולו, זוג מאסטרים מסין.

לקריאה >>
צ'יקונג רפואי

קבוצות לתרגול צ’יקונג – Zhineng Qigong

תרגול צ’יקונג מעיר בתוכנו את חכמת הריפוי הטבעית שקיימת בנו.
זוהי אמנות גוף הוליסטית המבוססת על תרגילים פיסיים, המשלבת יציבה, תנועה, נשימה ומדיטציה כדי לקדם בריאות, רוחניות ושיפור איכות החיים.
נתראה ונתרגל יחד בשמחה ובאהבה.

לקריאה >>
תפילתה של רחם - סאונד הילינג

תפילתה של רחם – סאונד הילינג

תפילתה של רחם, הוא תדר קולי – סאונד הילינג, אשר מאפשר לך להיות מיכל של אהבה, להתחבר אל בריאה עתיקת יומין השורה בך.
הרפי אל תוך ההיזכרות, אל שושלת נשים רבת עוצמה, זו שצעדה וזו שעוד תצעד על פני אדמה ברוכה זו.
שחררי את מכאוביך, קבלי את שמחתך.
רחמך היא חגיגת קשת הצבעים, הקולות, הריחות, הטעמים.
רחמך היא חגיגתה של הבריאה כולה.

לקריאה >>
איזון - סאונד הילינג

איזון – סאונד הילינג

איזוןן, הוא תדר קולי – סאונד הילינג, אשר מאפשר לך לחוות את המרכז היציב והמאוזן שבך, זה הקיים בך למרות רעשי הרקע שהחיים מזמנים.
תדר זה מאפשר חיבור שבין אדמה לשמים ומביא ליציבות פנימית.

לקריאה >>

הרשמה ומתנה!

הרשמי לניוזטר וקבלי הקלטת סאונד הילינג לבחירתך במתנה

דילוג לתוכן