ציור וקול
של אנרגיית המקור

החיבור לאנרגיית המקור שהנך, הוא חיבור אל הייחודיות שלך

לאותו רגע ראשוני של בריאה, יש את יכולת הריפוי המלאה עבורך, מתוך היות הנשמה שלך נקייה וטהורה, ללא גורמי פחד ומצוקה; ביכולתי ליצור חיבור לאותה נקודה ראשונית בזמן של הווצרות הנשמה שהינך.

כדי לעזור לך להתחבר אל אותו רגע ראשוני המהווה עבורך ערוץ הזנה עצמי של ריפוי וצמיחה, אני יוצרת עבורך ציור המבטא בצבע את אנרגיית המקור שלך והקלטה קולית של אנרגיית המקור שלך.

שני אמצעים אלו, יחד עם תהליך עבודה שאותו אני מנחה, מאפשרים לך לחזור פעם אחר פעם אל המקור שהינך ומשם להיטען ולרפא מצוקות שהתווספו בתהליכי החיים.

למעשה, החיבור לאנרגיית המקור שהנך, הוא חיבור אל הייחודיות שלך, שהרי כל אחד מאתנו מביא לחיים אלו ייחודיות משל עצמו והיא זו המובילה אותו בדרכו.

כאשר אנו חווים בתוכנו את הייחודיות שלנו, אנו נטענים בשמחה, יופי, חיוניות, בריאות, פשטות ולמעשה בכל מה שחסר לנו כדי לחיות חיים מלאים. הציור והשירה שאצור עבורך, יאפשרו לך להתחבר אל הייחודיות שלך ומתוך כך להיטען ולצמוח, לשמוח ולחיות חיים מלאים ובריאים.

אני מזמינה אותך למפגש איתי, אמנית ומרפאה, בכדי ליצור חיבור ישיר אל התמצית האלוהית הנמצאת בתוך ליבך, אותה אני מבטאת בצבע ובשירה. בסיומו של תהליך יהיה ברשותך ביטוי בצבע ובקול של אנרגיית המקור. הציור וההקלטה ישרתו אותך לאורך ימים, בפירוק והתמרה של גורמים המעכבים לצמיחה וגדילה כאן על פני האדמה.

ההנחיה שקיבלתי מאוד ברורה – לציור ולקול הנמסרים לאדם יש יכולת ריפוי והחלמה; אלו תדרים שעובדים לאורך ימים עם האנשים.

בסיומו של תהליך, אני מעניקה לך ציור שמן ממוסגר, הקלטת תדרים והנחייה כתובה של תהליך לריפוי עצמי. זהו למעשה טיפול אנרגטי, שבאפשרותך להעניק לעצמך, פעם אחר פעם.

ציטוט מתוך “כוחם של צירופי מקרים” מאת דיפאק צ’ופרה:

“אם נלמד לחיות מרמת הנשמה, ניווכח שהחלק הטוב ביותר, המואר שלנו, מחובר לכל קצבי היקום. או אז נבין שבכל אחד מאיתנו טמון הכוח לחולל ניסים. נאבד כל פחד, כמיהה, שנאה, חרדה והיסוס. חיים מרמת הנשמה פירושם פריצה מגבולות האגו, השתחררות ממגבלות התודעה הכובלת אותנו לאירועים ולתוצאות בעולם הפיזי”.

להזמנת ציור והקלטהלהזמנת ציור בלבדלהזמנת הקלטה בלבד

שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות משתפים:

מול עיני היא תלויה, כשאני במיטתי שוכבת וכשאני יושבת ליד שולחן העבודה שלי, אני רואה אותה מולי, את הנשמה שלי. כאילו יצאה לה מתוכי והתפרצה לה כך אל מול עיני בצבעיה הנהדרים והמרגשים. כן, זהו ציור הנשמה שלי, שציירה אותו עבורי דפנה ארגמן. הציור שהוא באמת הכי שלי, שאני יכולה להתבונן בו, לדבר אליו, לנשום אותו אל קרבי, לחוש את אדוותיו זורמות אלי וממלאות אותי שמחה, אנרגיה, התרגשות והתפעמות, מ...ממני. כן, הוא מרשה לי הציור המופלא הזה לראות כמה שאני יפה ומיוחדת, ותמיד כשאני מתבוננת בו הוא מעלה חיוך על פני. גם כשרגע קודם היה מעט מעונן לי בתוכי, הוא בא אלי בוורוד של פיות ותכלת של נחל מפכה שהם שלי, שהם אני, שהם השמחה שבי, האפשרויות שבי, האנרגיות האמיתיות שלי, היכולות שלי, היופי שבי. כשראיתי לראשונה את ציורי הנשמה של דפנה התרגשתי ונפעמתי. הם נראו לי כל כך יפים, כי הנשמות, המהות האמיתית של האדם היא יפה. מתחת לכל השכבות שהצטברו מעליה במהלך חיינו, של חסימות, כעסים, רגשות לא קלים, יש טוהר, פשטות וזוהר רך ומלטף. הזוהר של נשמתנו. ידעתי שזאת המתנה שאני רוצה ליום הולדתי, וכשהגיע המועד לא שכחתי להעניק לי את המתנה היקרה לליבי הזאת, שמלווה אותי מדי יום ומזכירה לי את דרכי הייחודית והטובה. דפנה ארגמן – ציירת נשמות, פשוט יודעת להתחבר למהות העמוקה של האדם ולבטא אותה בצבע וצורה, בציור הכי אישי, הכי מעניק והכי חבר אמיתי, כי אני החברה הכי טובה שלי. ואגב, גם לבעלי נתתי מתנה כזו ליום הולדתו – פשוט רציתי להעניק לו את הכי נפלא, מתנה של אהבה.
נגה אורנשטיין

אשמח לענות לשאלתך

האם התעוררה בך הסקרנות?

עולה בך קול, עולות בך שאלות?

אשמח לענות ולהשמיע קולי באהבה.

כל שנדרש הוא להשאיר לי הודעה ואענה בהקדם.

הרשמה ומתנה!

הרשמי לניוזטר וקבלי הקלטת סאונד הילינג לבחירתך במתנה

דילוג לתוכן