טראומות ודפוסי עבר שמנהלים אותי

שנים שאני עובדת איתם, עם הדפוסים שנטועים בי עמוק בפנים, כאלו שמנהלים את חיי גם מבעד לזמן שעבר ולמרחב שהשתנה.

תהליך ריפוי עמוק לפגיעות המיניות אותן עברתי בילדותי, חייב אותי לפגוש בתוכי תגובות אוטומטיות, אשר חלקן הובילו אותי לשיתוק, חלקן הובילו אותי לפחדים וחרדות, חלקן לתחושת אשמה עמוקה ותגובות נוספות אשר כלל אינן קשורות למציאות העכשווית בה אני נמצאת בבגרותי.

עבדתי עם עצמי בטכניקות שונות ואכן התרחש בחיי שינוי מופלא ומבורך. הגעתי לפיוס פנימי עמוק, חדלתי להגיב באופן אוטומטי לאירועים ויצרתי בתוכי יציבות פנימית מרגשת.

למרות כל השינוי המבורך שהתרחש בחיי, כאשר שמעתי על “להיוולד מחדש”, הקורס החדש בהנחייתם של לינג ולו, זוג מאסטרים לתרגול צ’יקונג –  Zhineng Qigong, חשתי בתוכי קריאה לקחת חלק, ללמוד על פינוי דפוסים מעכבים, מסגרות התייחסות אוטומטיות וכל זאת מתוך התרגול, אשר הפך להיות אחת מאהבות חיי בשנים האחרונות. הסתקרנתי מאוד לאפשרות לפנות מתוכי היבטים של טראומות עבר, אשר אחוזים עדיין בתאי גופי וייתכן שאינני ערה להם כלל וכלל. היכולת לגעת בעומק הפחדים מבלי לדבר על כך, אלא לתרגל ולהיתמך על ידי שדה הצ’י, הייתה וואו אחד גדול עבורי.

מספר שבועות עברו מאז שסיימתי את הקורס שהכיל שלושה חלקים ואני עדיין מתרגלת מדי יום ביומו. במהלך התרגול עלו ועדיין עולות שכבות של פחד שלא ידעתי ו/או לא זכרתי את קיומן, אך הפעם, במקום להיות משותקת או נזקקת להבנת הפחד, לפירוקו על ידי שכנוע פנימי, אני מסוגלת להישאר נוכחת, נושמת ומתבוננת – יודעת שאני והפחד נפרדים, יודעת שאין כל קשר בין העצמי האמיתי שהנני לבין הסיפורים הטראומטיים שהתרחשו בעברי.

אוקיינוס של אפשרויות נפתח בתוכי בעקבות התרגול והאמת היא שלרגעים אני קצרת רוח לקראת הקורס הבא אותו פותחים לינג ולו בתחילת 2021.

למידע על קבוצות תרגול צ’יקונג בהנחייתי, יש ללחוץ כאן.

למידע על הקורס החדש בהנחיית לינג ולו, אשר ייפתח בינואר 2021, יש לשלוח הודעה.

פוסטים נוספים

צ'יקונג רפואי

מדוע הדברים אינם עובדים כפי שציפינו ?

הניסיון לחשוב “חשיבה חיובית” אינו מספיק, שהגישה החיובית עוזרת לנו ליצור מרגוע בקצות הענפים, אך אינה יורדת לשורשי העניין, אשר בסופו של דבר, הם אלו אשר משאירים אותנו נטועים במעגל אינסופי של תקיעות.

ישנן דרכים שונות ויעילות אשר יכולות לתמוך בך להגיע לשורש הדפוס ולשנות בתוכך את סדר הפעולות האוטומטי, אשר נוצר בעקבות הפגיעה ואף לשחרר את התבנית האנרגטית שהתקבעה בך.

לקריאה >>
צ'יקונג רפואי

קבוצות לתרגול צ’יקונג – Zhineng Qigong

תרגול צ’יקונג מעיר בתוכנו את חכמת הריפוי הטבעית שקיימת בנו.
זוהי אמנות גוף הוליסטית המבוססת על תרגילים פיסיים, המשלבת יציבה, תנועה, נשימה ומדיטציה כדי לקדם בריאות, רוחניות ושיפור איכות החיים.
נתראה ונתרגל יחד בשמחה ובאהבה.

לקריאה >>
תפילתה של רחם - סאונד הילינג

תפילתה של רחם – סאונד הילינג

תפילתה של רחם, הוא תדר קולי – סאונד הילינג, אשר מאפשר לך להיות מיכל של אהבה, להתחבר אל בריאה עתיקת יומין השורה בך.
הרפי אל תוך ההיזכרות, אל שושלת נשים רבת עוצמה, זו שצעדה וזו שעוד תצעד על פני אדמה ברוכה זו.
שחררי את מכאוביך, קבלי את שמחתך.
רחמך היא חגיגת קשת הצבעים, הקולות, הריחות, הטעמים.
רחמך היא חגיגתה של הבריאה כולה.

לקריאה >>
איזון - סאונד הילינג

איזון – סאונד הילינג

איזוןן, הוא תדר קולי – סאונד הילינג, אשר מאפשר לך לחוות את המרכז היציב והמאוזן שבך, זה הקיים בך למרות רעשי הרקע שהחיים מזמנים.
תדר זה מאפשר חיבור שבין אדמה לשמים ומביא ליציבות פנימית.

לקריאה >>

הרשמה ומתנה!

הרשמי לניוזטר וקבלי הקלטת סאונד הילינג לבחירתך במתנה

דילוג לתוכן