סאונד הילינג – הריפוי הקולי שעובר דרכי

הביטוי הקולי, הוא ביטוי ראשוני. כאשר תינוק מגיח לעולם, נשימתנו נעצרת ואנו ממתינים לקול הצווחה שייצא מגרונו; בספר היצירה, המתאר את בריאת היקום, מסופר שהעולם נברא בקול.
מחקרים רבים מראים כיצד צליל, תדר ורטט יכולים לשמש כשיטת ריפוי למחלות שונות ואף לשנות את החומר הגופני. מפגש עם תרבויות קדומות, כמו ריפוי שמאני המשתמש בטכניקות צליל שונות, מראה גם הוא על ההשפעה המיטיבה של תדרי הקול על בריאותו הפיסית והרגשית של המטופל. ממלכת החיות שופעת תדרי קול וצליל.

ניסיוני האישי מראה שריפוי קולי יכול לעזור בפינוי חסימות אנרגטיות ובכך להקל על הריפוי ברמה הפיזית והנפשית. כשאני עוצמת את עיני ושרה את תדרי הקול שעוברים דרכי, אני רואה אותם פוגשים אזורים שונים בגופה, בנפשה וברוחה של מי שאני מטפלת, פורמים את החסימה ומאפשרים זרימת אנרגיה חדשה לאותו מרחב שנחסם.

למרות שהאוזן האנושית אינה יכולה לשמוע את כל התדרים הקיימים ביקום, לכל דבר הקיים בעולם ישנו רטט משלו, כך גם לכל פציעה, חסימה וחולי המתקיימים במימד הפיסי והרגשי. בורכתי ביכולת לשמוע את התדר המבטא את התקיעות והחולי, לשיר אותו ובכך לאוורר ואף לפרום את החסימה. באותה מידה יש בי את האפשרות לשמוע ולבטא דרכי את תדר ההחלמה והבריאות ולהזין באמצעות השירה שאני מפיקה את החלל שנוצר בעקבות פינוי החסימה.

הקולות והצלילים אותם אני מפיקה יוצאים אמנם מגרוני, אבל התחושה היא שהם מופקים מחלקים שונים בגופי ולעיתים אף נדמה שמספר ישויות שרות דרכי. הביטחון שמתקיים בי בשעת שירת התדרים הוא כל כך גבוה, מכאן שאני מאפשרת למה שמבקש להתבטא, לעבור דרכי ללא שיפוטיות וצורך להשפיע. ההתמסרות שלי לשירת התדרים היא מלאה, מלווה באותנטיות הנוגעת במקור הבריאה.

פוסטים נוספים

צ'יקונג רפואי

מדוע הדברים אינם עובדים כפי שציפינו ?

הניסיון לחשוב “חשיבה חיובית” אינו מספיק, שהגישה החיובית עוזרת לנו ליצור מרגוע בקצות הענפים, אך אינה יורדת לשורשי העניין, אשר בסופו של דבר, הם אלו אשר משאירים אותנו נטועים במעגל אינסופי של תקיעות.

ישנן דרכים שונות ויעילות אשר יכולות לתמוך בך להגיע לשורש הדפוס ולשנות בתוכך את סדר הפעולות האוטומטי, אשר נוצר בעקבות הפגיעה ואף לשחרר את התבנית האנרגטית שהתקבעה בך.

לקריאה >>
צ'יקונג רפואי

טראומות ודפוסי עבר שמנהלים אותי

שנים שאני עובדת איתם, עם הדפוסים שנטועים בי עמוק בפנים, כאלו שמנהלים את חיי גם מבעד לזמן שעבר ולמרחב שהשתנה. שינוי מבורך מתרחש בחיי בעקבות קורס לתרגול צ’יקונג בהנחיית לינג ולו, זוג מאסטרים מסין.

לקריאה >>
צ'יקונג רפואי

קבוצות לתרגול צ’יקונג – Zhineng Qigong

תרגול צ’יקונג מעיר בתוכנו את חכמת הריפוי הטבעית שקיימת בנו.
זוהי אמנות גוף הוליסטית המבוססת על תרגילים פיסיים, המשלבת יציבה, תנועה, נשימה ומדיטציה כדי לקדם בריאות, רוחניות ושיפור איכות החיים.
נתראה ונתרגל יחד בשמחה ובאהבה.

לקריאה >>
תפילתה של רחם - סאונד הילינג

תפילתה של רחם – סאונד הילינג

תפילתה של רחם, הוא תדר קולי – סאונד הילינג, אשר מאפשר לך להיות מיכל של אהבה, להתחבר אל בריאה עתיקת יומין השורה בך.
הרפי אל תוך ההיזכרות, אל שושלת נשים רבת עוצמה, זו שצעדה וזו שעוד תצעד על פני אדמה ברוכה זו.
שחררי את מכאוביך, קבלי את שמחתך.
רחמך היא חגיגת קשת הצבעים, הקולות, הריחות, הטעמים.
רחמך היא חגיגתה של הבריאה כולה.

לקריאה >>
איזון - סאונד הילינג

איזון – סאונד הילינג

איזוןן, הוא תדר קולי – סאונד הילינג, אשר מאפשר לך לחוות את המרכז היציב והמאוזן שבך, זה הקיים בך למרות רעשי הרקע שהחיים מזמנים.
תדר זה מאפשר חיבור שבין אדמה לשמים ומביא ליציבות פנימית.

לקריאה >>

הרשמה ומתנה!

הרשמי לניוזטר וקבלי הקלטת סאונד הילינג לבחירתך במתנה

דילוג לתוכן